aankomst in Nederland - Reisverslag uit Glückstadt, Duitsland van Anneke Luijnenburg - WaarBenJij.nu aankomst in Nederland - Reisverslag uit Glückstadt, Duitsland van Anneke Luijnenburg - WaarBenJij.nu

aankomst in Nederland

Blijf op de hoogte en volg Anneke

22 Augustus 2012 | Duitsland, Glückstadt

Lieve allemaal. Ik zie nu dat het vorige verslag wel is geplaatst dus probeer nu nog even uit te leggen.
Zondag ochtend zat ik op een terrasje een heerijke uitsmijter te eten toen er een groep racefietsers aan mij t afeltje aansloot. natuurlijk zagen ze aan mijn vuile en zwaarbeladen tassen dat de reis geen rondje rondom de kerk was. we gaan met veel grappen in gesperk en ik zeg;"nou, wat ik volgendeweek zondag moet doen weet ik niet hoor, de tent hoef ik niet meer af te breken en alleen een rondje rondom de kerk zie ik eigenlijk niet zo zitten. Nou zeiden, dan ga je toch met ons mee naar de Franse Alpen!!!!!! Dit sloeg bij mij in als een bom. Dit is een droom voor mij, fietsen met een groep mannen en een vrouw 6 dagen de steile bergen van de Alpen veroveren. Ik krijg nooit meer in mijn leven sterkere kuitspieren , die groeien wel met 4 maanden tegenwind in Europa. Na heel veel overweging en schuldgevoel ben ik besloten om deze droom ook waarheid te laten worden. 2.5 jaar alleen over de wereld gefietst en om dan de reis in een groep af te sluiten is voor mij geweldig. Ik kom dus niet vrijdag maar 8 september 16.00uur slank, nog bruiner en nog dikkere kuitspieren de langeDwarsstraat binnen.

Sorry als iemand al andere plannen had, maar het komt gewoon allemaal goed en zie jullie gewoon twee weekjes later.

Momenteel zit ik in een huiskamer achter de laptop, daarom hou ik het kort ,.
Weet je , in nederland zijn geen Internet cafe's iedereen heeft natuurlijk thuis in computer dus zijn die in ons landje overbodig geworden maar voor de reiziger heel, heel erg lastig

Een lieve balende Waarbenjenu groet van Anneke

  • 22 Augustus 2012 - 21:06

    Ria Van Roekel:

    Ha Anneke,
    Geweldig, wat een kans. En wat moest ik lachen om je besluit dat dan ook maar gewoon te doen. Ik ga in training over 5 jaar wil ik ook. Geniet van deze bonus. Tot ziens Ria

  • 22 Augustus 2012 - 21:17

    Hanneke:

    Hoi Anneke,
    Wat een mop - en een afsluiting in stijl! Zowel wat betreft de uitdaging, als je onverwachte en eigenwijze move :-)
    Geniet ervan, en wij verheugen ons gewoon nog iets langer op je thuiskomst!
    Tot snel, Hanneke

  • 22 Augustus 2012 - 21:31

    Mariska:

    Wat fijn om te lezen dat je blijkbaar nog niet 'verwend' bent, maar nog altijd dromen hebt die nog níet gerealiseerd zijn... maar dan wordt het over 2 weken wél echt tijd om naar Gouda te komen hoor! Geniet van je nieuwe avontuur! xxx Mariska & de rest!

  • 22 Augustus 2012 - 22:27

    Peter:

    Big big smile; geniet er van. In ieder geval welkom, wanneer dan ook.
    Lieve groet Peter
    PS Mocht je nog doorstomen naar de Pyreneeën dan hoor lees ik het graag. Ik ben daar vanaf de 8e !!

  • 22 Augustus 2012 - 22:33

    Enny:

    Geweldig Anneke, dat je dit ook gewoon gaat doen, geniet ervan en laat die mannen eens wat zien !!
    lieve groet, Enny

  • 22 Augustus 2012 - 23:07

    Wout Kappert:

    Dat is dan weer een bijzonder feessie. Geniet ervan en sterkte met de beklimmingen maar je bent zolangzamerhand wel wat gewend groeten Wout.

  • 22 Augustus 2012 - 23:07

    Wout Kappert:

    Dat is dan weer een bijzonder feessie. Geniet ervan en sterkte met de beklimmingen maar je bent zolangzamerhand wel wat gewend groeten Wout.

  • 22 Augustus 2012 - 23:09

    Maaike:

    Ha die An, je kan er geen genoeg van krijgen haha. Stoer hoor, doen met die kerels, altijd leuk. Zij ook met volbeladen fiets?
    Geniet ervan, stukkie France erbij is peulenschilletje, a bientot!

  • 22 Augustus 2012 - 23:34

    Janny:

    hoi An, je hebt toch wel een triepeltje hè? Anders trap je je een bult. Veel genoegen in la France. Zit er een leukerd bij?

  • 23 Augustus 2012 - 01:40

    Renate De Jong:

    Het komt zoals het komt. Tip: pas je tandwiel aan, zodat je makkelijk kunt klimmen. Hoe dat heet weet ik niet. Wel weet ik dat ik voor Andalusie een ander tandwiel achter heb laten zetten. Gaat die groep met racefietsen? Succes
    Groet Renate

  • 23 Augustus 2012 - 07:45

    Coby:

    Anneke, dit is precies wie jij bent. Lekker doen wat je hart je ingeeft na enige overdenking.
    Geniet er nog extra van! Lieve groet Coby

  • 23 Augustus 2012 - 08:32

    Maureen:

    Hoi Anneke,

    Je hebt groot gelijk, geniet er nog maar even van! Je kan straks nog de hele winter achter de geraniums zitten.
    Laat jouw feesie nog maar even door gaan!
    Dikke knuf, Maureen

  • 23 Augustus 2012 - 09:40

    Dries:

    Wij hadden allemaal al vermoed dat de volgende reis niet lang op zich zou laten wachten, maar zo´n korte tussenpoze.........

    Wij stellen de knuffel nog even uit tot oktober, maar dan....
    Je as uit de Bromo komt er aan hoor!

  • 23 Augustus 2012 - 16:12

    Miriam:

    Hoi An,
    Welkom terug in nederland en goede reis maar weer! Hihi, geweldig hoor. Gewoon doen, dingen die op je pad komen moet je aangrijpen. Doe voorzichtig, veel plezier en geniet ervan.
    Liefs en dikke knuffel, tot snel
    Mir

  • 23 Augustus 2012 - 22:09

    Yvonne Bergsma-Smith:

    Wat een schitterende verlenging, ik kreeg meteen een dikke glimlach bij het lezen van je besluit de alpen ook maar mee te pakken. Ik vond je in jakarta al geweldig, wat ben je toch een prachtmens die haar dromen zelf vervult. You go girl!

    Lieve groeten uit Almelo

  • 25 Augustus 2012 - 07:58

    Karel Uit Bodegraven:

    allemachtig anneke jij bent niet te stoppen. ik ben een week wezen fietsen in frankrijk. en ben blij weer thuis te zijn;en jij gaat maar door; wie weet jou te stoppen?????nou veel succes en laat die mannen een poepie ruiken'gr karel uit bodegraven[bij gouda]

  • 26 Augustus 2012 - 16:01

    Leny:

    Hoi Anneke, veel succes in de Franse Alpen.
    Van Ien hoorde ik dat het waarschijnlijk Zondag 9 september word.
    Hopelijk gaat dat lukken want heb ik s'middags onze familie BBQ.
    Die wil niet graag missen. Ik hoor het nog wel. groetjes Leny.

  • 28 Augustus 2012 - 19:21

    Elly:

    Hoi Anneke,

    Wat een heerlijke verrassing om jou aan de telefoon te hebben vorige week, na 2 1/2 jaar elkaar niet gesproken te hebben.
    Ik was helemaal hyper volgens Wim en Britt.
    Fiets maar snel die Alpen af, want nu wil ik je ook wel weer echt zien hoor!
    Liefs Elly

  • 30 Augustus 2012 - 21:00

    Jeannette:

    Heel goed van je Anneke :) toch lekker je eigen plan trekken. ik wil je heel veel succes wensen de komende weken met je fietstocht met de heren :). Bij je thuis komst lig ik heerlijk te genieten onder de Turkse zon :)
    Geniet van je laatste stukkie fietstocht wat toch een behoorlijke uitdaging moet zijn, petje af Anneke!
    groetjes Jeannette en tot snel :)

  • 31 Augustus 2012 - 17:24

    Nina:

    Geweldig! Geniet en tot over een week, inmiddels!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Duitsland, Glückstadt

Op weg

Recente Reisverslagen:

03 November 2012

Uitzending Televizie : Gouda stad. 5-11 november.

19 September 2012

geweldige thuiskomst in Gouda

31 Augustus 2012

Op de Alpe-d Huez

22 Augustus 2012

aankomst in Nederland

22 Augustus 2012

Balen waar ben je nu is een zooitje
Anneke

Actief sinds 18 Jan. 2010
Verslag gelezen: 1016
Totaal aantal bezoekers 192532

Voorgaande reizen:

09 Februari 2010 - 28 December 2013

Op weg

Landen bezocht: