Balen waar ben je nu is een zooitje - Reisverslag uit Glückstadt, Duitsland van Anneke Luijnenburg - WaarBenJij.nu Balen waar ben je nu is een zooitje - Reisverslag uit Glückstadt, Duitsland van Anneke Luijnenburg - WaarBenJij.nu

Balen waar ben je nu is een zooitje

Blijf op de hoogte en volg Anneke

22 Augustus 2012 | Duitsland, Glückstadt

Lieve allemaal

Gisteren had ik een reisverslag geplaatst op waar ben jij nu.nl helaas is dit verslag niet geplaatst. Waarben je nu is vernieuwd en een zooitje.
ik baal als een stekker want ik had n.l. een belangrijk bericht. Ik kom vrijdag 24 augustus niet naar huis maar pas op 8 september 16.00 uur in de lange dwarsstraat.

het verslag gisteren was natuurlijk meer uigebreid . Momenteel ben ik in Nederland en ga zaterdag met een groep wielrenners mij tocht afronden met een trek bergentrek door de Franse Alpen. Als ik meer tijd op een computer hebt plaats ik een nieuw reisverslag en kunnen jullie allemaal weer de reis meeleven.
jammer, jammer . Er zijn ergere dingen maar ik baal. ook de foto's plaatsen lukt me niet.

vernieuwining is niet altijd verbetering.

Liefs Anneke

  • 22 Augustus 2012 - 21:14

    Ton:

    Hoi Anneke,

    De laatste loodjes zijn het zwaarst, blijf je humor behouden en laat je niet kleinkrijgen door de multimedia. Blijven trappen dan kom je er wel, de afstand van 24 naar 8 is te verwaarlozen, geniet in de Alpen en ik wens je een goede reis en rij voorzichtig.

    Groet Ton

  • 23 Augustus 2012 - 01:42

    Renate De Jong:

    Ben het met je eens, ben ook veel aan het kmoeien geweest. Wel een lieve helpdesk, maar die kan het ook niet altijd oplossen
    Groet Renate

  • 22 September 2012 - 13:25

    :

    Krijg ook mijn reisverslag niet geplaatst: heb er na 10 keer proberen genoeg van. ga op zoek naar een andere manier om mijn reisveralsgen te delen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Duitsland, Glückstadt

Op weg

Recente Reisverslagen:

03 November 2012

Uitzending Televizie : Gouda stad. 5-11 november.

19 September 2012

geweldige thuiskomst in Gouda

31 Augustus 2012

Op de Alpe-d Huez

22 Augustus 2012

aankomst in Nederland

22 Augustus 2012

Balen waar ben je nu is een zooitje
Anneke

Actief sinds 18 Jan. 2010
Verslag gelezen: 740
Totaal aantal bezoekers 192545

Voorgaande reizen:

09 Februari 2010 - 28 December 2013

Op weg

Landen bezocht: